nuffnang

Friday 24 July 2015

Pulut Durian Yang Menambat Selera..

Sejak sebulan yang lepas,bumi Gambang ini disinggahi musim durian. Sungguh aku begitu teruja menikmati saat-saat begini. Cuma kali ini musim durian jatuh pd bulan puasa. Jadi tak dapatlah nak melahap raja buah ni di siang hari. Namun sbg salah seorang penggemar tegar,buah durian tetap kunikmati selepas terawih. Kalau dlm seminggu tak merasa keenakan buah ini,terasa air liur seakan meleleh..Issh..ketagihan jenis apakah ini?

Tadi,lepas solat jumaat,aku terpandang longgokan durian di satu gerai. Nilah peluang pertama nk menikmati buah ni lepas bulan posa ni..Lantas aku ke kedai membeli santan dan sejurus itu terus  singgah ke gerai durian itu. Apa kaitan santan dan durian?

Ini dia....

Alaa aku ingat nk upload pic pulut doyan ni dari file hanpone..rupa2nya gambar2 byk terdelete,
Waaaa..ni la akibat tak wat backup..


NOTA:MULAI ENTRY INI KATA GANTI NAMA 'PENULIS' AKAN DIGANTIKAN OLEH 'AKU'



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...